De winkel van de toekomst start vandaag, in Wervik!



Het stadsbestuur van Wervik wil zijn handelaars klaarmaken voor de toekomst en hen begeleiden naar de winkel van de toekomst!

Iedere handelszaak krijgt volgend pakket aangeboden:

  • Iedere deelnemende handelszaak krijgt een tablet ter beschikking.
  • De Wervik.pas wordt geïntroduceerd: er worden 20.000 Wervik.passen verdeeld via de stadskrant aan alle inwoners, dit om de stad te beleven en de mogelijkheid om elke week prijzen te winnen. Iedere handelszaak kan aan de Wervik.pas een klantenkaart koppelen, waardoor de klanten punten kunnen sparen en verzilveren bij de deelnemende handelszaken. Ook bezoekers en passanten kunnen deze Wervik.pas verkrijgen.
  • Sociale media (social conversation management en advertising): dagelijks worden de sociale mediakanalen geactiveerd en beheerd en wordt een maandelijkse nieuwsbrief uitgestuurd.
  • Webshop: er wordt een Wervik.webshop opgestart. Hierop worden de kadobon, producten van Wervikse handelaars, producten van de stad, ... aangeboden.
  • W.Informatie.Netwerk: integratie van What&apps;s App als WinkelInformatieNetwerk, als communicatie voor en tussen handelaars én consumenten.
  • Dashboard: handelaars krijgen een inzicht in hun klantenbestand: herkomst, geslacht, laatste aankoop, verjaardag, .... Handelaars hebben de mogelijkheid om zelf coupons te versturen naar een gefilterd klantenbestand en nieuwsbrieven uit te sturen.
  • Team activation officers en experts team: er is 24/7 een team experts beschikbaar, als helpdesk voor de handelaars, stadsdiensten en consumenten. Met dit pakket wil het stadsbestuur van Wervik de stad(skern) commercieel en intelligent versterken!

Financiële info

Projectleider

Wervik

Thema

Economie en streekontwikkeling

Prioriteit

Concurrentiekracht KMO

Informatie aanvragen

U kan meer informatie over dit project aanvragen door het contactformulier in te vullen.

Meer info aanvragen